۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۵۸۱۳۴۷

فضای مجازی | مافیای FATF

محمد ایمانی: هر کس دانسته، دعوت به گشودن درهای مملکت به روی چنین مافیایی کند، به یقین پیاده نظام جریانی است که جای جلاد و شهید، و دشمن و دوست را عوض می کند.
FATF

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

طبق منویات مافیای حاکم بر FATF، قاسم سلیمانی ها و حسین همدانی ها متهم محسوب می شوند، باید  اطلاعات آنها را بی اغماض به دشمن داد و مورد تحریم قرار داد! در نگاه همین مافیای آمریکایی-اروپایی، جتایتکارانی مانند سازمان تروریستی منافقین، آزادیخواهانی هستند که مجازند در پاریس و نیویورک و لندن، پایگاه و دفتر و میتینگ داشته باشند و تامین مالی شوند.

هر کس دانسته، دعوت به گشودن درهای مملکت به روی چنین مافیایی کند، به یقین پیاده نظام جریانی است که جای جلاد و شهید، و دشمن و دوست را عوض می کند. چنین کسانی را بی تردید باید دشمن داشت. مهم ترین سند خطرناکی آنها همین معبر گشایی برای دشمن و تهدید تراشی برای مدافعان جببه خودی است.

شخصیت این طیف شبیه شخصیت منافقی به نام اشعث بن قیس می باشد که از سران سپاه امیر مومنان (ع) بود اما با معاویه و عمروهاص برای اختلاف و تفرقه در سپاه امام قول و قرار گذاشته بود. او حاکم اشرافیت طلب آذربایجان بود که به خاطر نگاه طعمه وار به منصب و قدرت، در نامه پنجم نهج البلاغه از سوی امام مواخذه شد.

اشعث بارها به قبیله خود و جبهه خودی خیانت کرد. او سردسته فتنه حکمیت طلبی خوارج بود که مالک اشتر را در حال به زیر کشیدن چادر معاویه در جنگ  صفین، مجبور به عقب نشستن و پذیرش حکمیت و صلح فریبکارانه کرد.

امیر مومنان یک بار خطاب به اشعث که مدعی بود فلان حرف حضرت به ضررش هست نه مصلحتش، فرمود " إِنَّ امْرَأً دَلَّ عَلَی قَوْمِهِ السَّیْفَ وَ سَاقَ إِلَیْهِمُ الْحَتْفَ لَحَرِیٌّ أَنْ یَمْقُتَهُ الْأَقْرَبُ وَ لَا یَأْمَنَهُ الْأَبْعَدُ. مردی که شمشیر دشمن را  به سوی قوم خود دلالت و راهنمایی کند و مرگ را به سوی آنان کشاند، سزاوار است خویشاوندان و نزدیکان، او را دشمن دارند و  دیگران از شر او ایمن نباشند ". (خطبه 19 نهج البلاغه)

/۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات